Reklamná sieť eTarget, ktorá sekunduje Adsense od Google, ale pre menej jazykovo zdatných predstavuje bližšiu alternatívu pre slovenské pozadie, má už nejaký ten rok. Za ten čas ho použili nepochybne tisícky webstránok od najmenších blogov po väčšie stránky. Kto chce zarábať na svojej reklamnej ploche, má viacero možností a eTarget je jednou z nich.

reklama

Filtrovanie nechcených reklám

Dôvody, kedy chceme filtrovať reklamy, sú rôzne. Jeden z najhlavnejších je zablokovanie konkurencie, ak náhodou zobrazujete reklamy na svojom portáli a nechcete reklamy na produkty, ktoré sa venujú vášmu podnikaniu a teda nechcete, aby odchádzali potenciálni zákazníci inam.

Druhým častým dôvodom môže byť snaha o zamedzenie zobrazenia neželaných reklám. Slovenský internet už dávno zaplavili rôzne pochybné firmy. Tie legálne chodia do Google, do Etarget a ďalších, kde nakupujú priestor. Následne reklamné systémy reklamy zobrazujú, no kedykoľvek môže inzerent zmeniť cieľový link na iný a klikajúci človek sa tak môže dostať na stránky, ktoré možno prešli schvaľovaním, no teraz zobrazujú niečo iné. Rôzne pochybné miesta si tak môžete zablokovať tak, že zvolíte po prihlásení v etarget:  https://sk.etarget-media.com/partner/block_context_client.php

  1. Blokovanie podľa zobrazovaného odkazu po zadaní odkazu odfiltruje všetko.
  2. Blokovanie podľa ID inzerenta môže byť ťažšie. ID totiž nepoznáte, až kým nenapíšete priamo na eTarget s odkazom. Informácie, či je možné získať ID samostatne bez ich pomoci nemáme.
  3. treťou je možnosť blokovania podľa WWW adresy. Niektoré stránky používajú hlavnú doménu a následne podstránky pod nimi. V takom prípade stačí vložiť len hlavnú doménu a ostatné stránky sa nebudú zobrazovať.

TIP: pri generovaní reklamnej plochy je možnosť zablokovať akýkoľvek erotický obsah. Tým sa vyhnete reklamám, ktoré nie sú vhodné neprístupnou tematikou.

Príklad etarget reklamnej plochy bez nasadených filtrov: