KampaneDosť zvláštny prípad sa stal priamo nám v rámci kampaní na Facebooku. Kampane, ktoré v rámci spravovania reklamy, nemali žiaden účinok, len brali peniaze a neprinášali žiadne hodnotné, alebo reálne viditeľné kliknutia sme v jedno doobedie pozastavili. Na druhý deň sme však zistili, že napriek pozastaveniu hlavnej kampane a celého jej vnútra kampaň pokračuje a ďalej míňa peniaze na zobrazovanie neúčinnej reklamy, pri ktorej nebol dôvod a ani záujem o propagovanie pri takejto mizernej účinnosti. Zarážajúce na celom prípade bolo, že aj napriek opätovnému zastaveniu aj v tento deň kampaň pokračovala naďalej v tichosti a nerušene až dovtedy, kým neskončila platnosť konkrétneho dňa. Zvláštnosťou tohto prípadu bolo, že rovnako tak súčasne a rovnako nastavenou bola aj iná kampaň v rámci inej spoločnosti, kde sa však žiaden problém nevyskytol, hoci mala miernejší denný limit.

Kampaň, ktorá napriek dvojnásobnému zastaveniu pokračovala na vlastnú päsť drzo a bez vysvetlenia by ani nevadila, pokiaľ by priniesla akýkoľvek úžitok. Facebook však nepriniesol žiadne skutočné kliky, ktoré by boli badateľné v štatistikách, nepriniesla ani nejaké čísla impresií (zobrazení reklamy) a už vôbec nie nejaký zmysel. V súčasnosti požaduje uhradenie sumy za túto kampaň, ktorej sme odstavili možnosť platby a teraz čaká. Drzosť zo strany Facebooku, kedy nepozastavil zastavenú príšerne slabú a nezmyselnú kampaň, je žiadať peniaze, ktoré napriek dvojitému zastaveniu predsa len nezastavil a minul. Peniaze sa dokonca minuly počas toho, ako kampaň zobrazovala prvky podľa ktorých rozoznať pozastavené kampane – režim pauzy.

Facebook to nezaujíma a mlčí, ako doteraz
Faceboko podpora mlčí, podpora týkajúca sa Facebooku neobsahuje žiadnu vetu, ktorá sa tohto problému týka. Problém sa nestal nikomu inému. Ostáva teda problémom našim, absolútneho zastavenia inzerovania na Facebooku, pretože odmietame uhradiť Facebooku jeho rozmar roztrieskať naše peniaze len preto, že nie je schopný naozaj zastaviť kampaň niekoľko krát kompletne skontrolovanú, bez žiadneho aktívneho prvku a aj napriek tomu kampaň míňajúcu peniaze. Už niekoľko rokov očakávame zlepšenie situácie podpory, ktorá je zo strany Facebooku výsmechom a to doslova.  V prípade aj vážnych problémov a vážnych podvodníkov sa totiž nemá človek kam obrátiť a jeho problémy Facebook nezaujímajú, pokiaľ nejde o problémy veľké, medializované a problémy más.