Facebook home pagePríspevok obrázkovej grafiky, ktorú chcete propagovať v rámci Facebook kampaní, musí spĺňať niekoľko pravidiel, aby ju schválili a mohla sa zobrazovať. Každá reklama musí prejsť schvaľovaním administrátormi. Je evidentné a jasné, že medzi schvaľujúcimi sú ľudia rôznych názorov. Rovnaká grafika opakovane využívaná s rôznymi sumami financií je raz schválená, inokedy je zamietnutá. Tá istá grafika. Facebook má teda očividne dvojaký meter na fungovanie a schvaľovanie grafiky.

Pravidlo 30% a menej
Základným pravidlom o používaných grafikách v promovaných príspevkoch je hneď po nepoužívaní oplzlých, útočných, či urážlivých obrázkov používanie textu. Niektoré grafiky s použitým textom sú krásne. Facebook však vyžaduje, aby text netvoril viac ako 30% textu. Napriek tomu majú svoj vlastný meter, ktorý im absolútne uchádza. Pred mesiacom a niečo potvrdili reklamnú kampaň za veľkú sumu podvodnej sieti falošných prieskumov, ktoré ako cielené čisto na ženy, dokázali nalákať viacero obetí na platené SMS podvodom. Promovaný obrázok tvoril obrázok televízora a nezdravé množstvo textu. To schválené bolo. Iné kampane s pekným obrázkom a názvom akcie už sú často problém a to je textu menej ako 20%. Pravidlo tak nie je stopercentné a vždy stale.

Dokázal to Facebook aj občasným schválením a občasným neschválením rovnakej grafiky.