To, že emailová služba na Atlas.sk je zadarmo a ako sa hovorí o darovanom koňovi a jeho zuboch, ešte neznamená, že si nemôžu nespokojní ľudia poukázať na nefungovanie služby. Vzhľadom na fakt, že používatelia emailových schránok robia službe reklamu kdekoľvek email uvedú a sami sú vystavení reklame, často pochybnej reklame na podivné prípravky, môžeme hovoriť o ešte viac oprávnenom výkriku a poukázaní prstom. To, čo predvádza už niekoľko dní Atlas.sk svojim používateľom je nehorázny amaterizmus.

Atlas Ego

Kde je zákazník? Niekde celkom na spodku

Cez Atlas.sk sa nedá prihlásiť do emailu. podarí sa vám to len výnimočne a tak ak sa o to pokúšate cez hlavné stránky, prajeme veľa šťastia. Nikto z technických správcov nemá email s koncovkou Atlas.sk a ta ich problém nezaujíma. Sami reálne zrejme nevenujú kontrole funkčnosti systémov, za ktorých správu berú nemalé peniaze, vôbec nič. pre malú firmu nemysliteľné, aby stránky s fatálnou chybou na kľúčovom mieste zotrvávali bez opravy a pri portáli veľkosti Atlas.sk celkom bežné.

Na smiech:

  • pokus dostať sa na atlas.sk zmení adresu na: https://www.atlas.centrum.sk
  • pokus odhlásiť sa z konta na Centrum.sk otvorí stránky: https://ego.atlas.sk/sso/logout/, ktoré ihneď otvoria chybu 404 čo znamená neexistujúcu stránku. Takýto amaterizmus si nedovolí ani len stránka s 50 ľuďmi denne.
  • pokus prihlásiť sa do emailovej schránky je tiež dobre na smiech. Stránku nie len že neotvorí, ale presmeruje na nelogickú hlúposť. Adresa: https://sso.atlas.sk/?url=https%3A%2F%2Fwww.atlas.centrum.sk%2F totiž neexistuje, nie je funkčná a či už použijete Firefox, Chrome alebo Internet Explorer, vždy sa dočkáte rovnakého záveru. Nikam sa neprihlásite. Ani včera, ani predvčerom a ani dnes.

Dlhodobá ignorácia emailovej služby, žiadne vyjadrenie, alebo len hlúpa informácia pri prihlásení, či len nastavenie presmerovania do stránok s vysvetlením. Nič. Úcta k používateľom žiadna, úcta k profesii vývojára, ktorý má mať na starosti kontrolu stránok opäť niekde celkom inde. Práca vývojárov je pritom náročná, no zároveň veľmi dobre platená. Výrazná časť práce slovenského ajtíčkara často spočíva vo vykazovaní činnosti aj tam, kde nebola žiadna.

Takto okato kašlať na prácu a ani malé upozornenie nenasadiť ale znamená obzvlášť pekný dôvod presedlať na Gmail, ktorý snáď nemal nikdy takto primitívny výpadok. Vzhľadom na možnosti, ako kontaktovať zodpovedných na Altas.sk (takmer žiadne, pre bežného používateľa), sa o chybe dozvedia až v čase, keď ku konkurencii premigrujú viacerí nešťastníci. V poslednom čase sa na slovenských portáloch objavujú fatálne chyby, ktoré nemožno považovať za hromadné updaty, ale lajdáckosť a ignoráciu zodpovedných.