Reklamných a marketingových agentúr je na Slovensku naozaj veľa. Zväčša ide o malých a často aj nie príliš skúsených marketérov, webdizajnérov, no zväčša už podľa hlavnej stránky pochopíte, čo spoločnosť samotná ponúka. Ak hneď titulná stránka neupúta, ťažko možno očakávať, že aj ich plody práce dokážu upútať našich klientov. Po nejakom čase sa mi podarilo nájsť reklamnú agentúru, ktorá ma zaujala a tak trochu aj potrápila s dešifrovaním veci, ktorú možno mnohí prehliadnu. Zaujala ma originálna myšlienka o ktorej bude reč.

Kolovrátok
Originálny názov, ktorý sa dá zapamätať, hoci s reklamou nemá súvis, je na slovenskej doméne, ponúka nenásilné stránky na zobrazenie a prevláda na nej oranžová a biela farba. To, čo upúta oči najviac je niekoľko postavičiek, ktore sú nakreslené len niekoľkými čiarami s použitím trochy bielej farby na dotvorenie detailu na tvári. podarilo sa mi dešifrovať zo siluety postavy Sherlocka Holmesa, Charlieho Chaplina, Andyho Warhola, a Marilyn Monroe. Jedna z postáv mne osobne už taká známa nie je. Že by Dracula, alebo Salvador Dalí? Každá z oblastí činností Kolovrátku má svojho maskota, čím originálnym spôsobom táto reklamná agentúra upozorňuje na obsah. Len túto neznámu postavičku muža, ktorá nie je až taká jasná, predstavuje tvorba webstránok.
Nápad hodnotím za pomerne dobrý, nejde priamo o dané tváre, ani mená. Mená nie sú potrebné, aj keď pre mňa v tom jednom konkrétnom prípade som sa stratil.