Retro kampaň ZUNOZUNO banka a jej predstavitelia pre nemenovaný zdroj uviedli, že pre vysokú stratu pre vyššie investície sa prehodnocuje ďalšie fungovanie ZUNO banky na Slovensku. Prehodnotiť fungovanie pritom znamená prerábku fungovania, stratégie, zotrvanie už pod iným názvom, alebo mohlo ísť o zlúčenie s inou bankou, prípadne jej odpredaj. Médiá informáciu o tom, že ZUNO má stratu a bude prehodnodocovať ďalšie fungovanie vzali z toho najhoršieho možného konca. Z konca možného úplného krachu a samé sa tradične zaplietli do nepodložených a klamlivých informácií, ktoré nezakladali na ničom reálnom a pevnom, pričom používanie slova „krach“ vzniklo viac menej automaticky po päťdesiatom preberaní vyjadrení banky, ktoré, povedzme si na rovinu, každé médium chce mať odlišné a nechce kopírovať to prvé.

Zuno banka nekrachuje
Hoci ZUNO banka ani nekrachuje a ani nedochádza zo Slovenska, ale len zmení svoju stratégiu v rámci reklamy, či v rámci balíka služieb, mnoho ľudí má už „jasno“, že ZUNO banka je nespoľahlivá. Poďakovať sa môže slovenským médiám, ktoré sa radi zhostia aj neúplnej informácie. Následný rozvírený prach ľudí, ktorých ako klientov ZUNO banky je určite na Slovensku mnoho, zaujímali udalosti okolo ich banky, naočkoval aj všetkých ostatných. Dnes spoločnosť chápe, že ak má banka problém, jediné východisko je bezpodmienečný krach.

Internetová banka ZUNO funguje naďalej
Zuno, ktoré mnohí poznáme ako banku s userfriendly rozhraním internet bankingom, sa orientuje na poskytovanie služieb online. Využívame ho aj my, ponúka bezplatné bankové služby bežným klientom, ponúka kartu spojiteľnú s Paypal službou, človeka príliš neobmedzuje a pre určitý komfort si na ňu zvykli už mnohí. Strata tejto banky by preto mohla byť veľkou vecou. Zákazníci by zrejme vo veľkom prestupovali na mBank, alebo FIO, kde sú rovnako bezplatné služby s tým rozdielom, že FIO neponúka bezplatnú kartu, hoci to má čoskoro v pláne. Zuno sa momentálne zviditeľňuje retro kampaňou, v ktorej sa využívajú prvky známe z osemdesiatych rokov zámerne v kampani porovnávajúcej minulosť s moderným vekom pohodlia vybavovania vecí pokojne aj online. Aj keď sa reklama tejto kampane nestretla s úplným nadšením ľudí, ide o neprehliadnuteľnú kampaň.