Home Marketing Facebook zaplavujú namiesto reklám staré články a bulvár

Facebook zaplavujú namiesto reklám staré články a bulvár

by Kveska
Facebook staré články

Na Facebooku sa v posledných dvoch týždňoch objavujú reklamy nie na komerčné výrobky, ale na udalosti. Slovensko, no hlavne Česko je zaplavené portálmi s bulvárom a udalosťami zo sveta, ktoré sa neustále zobrazujú ako reklamy. Je to síce náhrada za reklamy, no cieľom tejto masívnej reklamy, do ktorej vhuplo niekoľko rôznych portálov, je získať návštevnosť zo zvedavosti ľudí. O tento druh kampaní sa starajú agentúry, respektíve špecialisti používajúci nástroje pracujúce s návštevnosťou.

Facebook staré články

Staré články na Facebooku namiesto reklám

Články, ktoré majú najlepšiu klikateľnosť a ľudí šokujú, sa zobrazujú prednostne. A práve tu je kameň úrazu. Servíruje sa ľuďom odpad, bezcenné články o udalostiach a prípravách, náhlych úmrtiach hviezd, známych osobností, či len ľudí známych, tak ako na príkladovom obrázku. Odrazu sa dozvedáte šokujúce informácie s dátumom vydania v roku 2014. Niektoré portály uvádzajú svoj dátum tak neprehľadne, že máte pocit, akoby práve teraz svetom hýbali správy, ktoré čítate.

Nikto nič neporušuje

Vo všeobecnosti inzerenti, ktorí ľuďom servírujú tento druh reklamy, neporušujú žiadne pravidlá. Facebook je teraz plný článkov na bulvár a spravodajstvo, ale reálne nemá tú hodnotu, ktorú očakávajú ľudia samotní. Napriek tomu bežní návštevníci reagujú, nechávajú sa strhnúť šokujúcimi titulkami a udalosťami. Najviac šokujúce správy o úmrtiach, nehodách, požiaroch a podobne prinútia človeka kliknúť a vytvoriť tak návštevnosť a tiež možný ďalší zisk portálu. Podobný systém bol doteraz pomerne drahý v rámci správ mediálnych reklamných agentúr, ktoré spravujú kampane a CPC. Postupne ale cena tejto služby klesá, záujemcov pribúda a tak je nepochybné, že sa počet portálov, ktoré nám budú na Facebooku servírovať staré články, zvýši. Naďalej však rastie aj počet podvodných reklám o falošných zamestnancov v TESCO alebo McDonalds, ktorí údajne zarobili veľké milióny. Tieto podvodné stránky sa svoje obete pomerne ľahko snažia nalákať na stránky sľubujúce závratné zisky, no reálne ide o internetový podvod obrovských rozmerov. A to v slovenčine a s cielením priamo na mladých ľudí pohybujúcich sa na sociálnych sieťach.

Leave your vote

Comments

0 comments

You may also like

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

Pokračovaním návštevy stránok súhlasíte so zberom cookies viac podrobností

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close