Home Marketing Máte email GMAIL a objednávate v eshopoch? Tvorí častý problém

Máte email GMAIL a objednávate v eshopoch? Tvorí častý problém

by Kveska
Gmail a jeho zložka pre spam

Najobľúbenejší poskytovateľ emailových služieb na Slovensku, Googlácky Gmail, má svoje kvality, aj rýchlosť, pre ktorú si ho zvolíme pri novej schránke. Najmä nám sprístupňuje mnoho ďalších funkcií a funguje s ním neustále mrznúci Android. Gmail však tvorí vrásky na čele veľkému množstvu obchodov. Stále je totiž mnoho internetových obchodov, ktoré sú zaplavené naštvanými klientmi, otázkami a vrátenými zásielkami pre jednoduchú vec. Filtre v Gmail schránkach.

Gmail a jeho zložka pre spam

“Nedošiel mi email, nedošlo mi potvrdenie…”

Gmail filtruje obchodné ponuky a nepustí ich do bežnej schránky. Nájdete ich v obchodných zdeleniach v tretej z horných zložiek REKLAMY. Pri vašej objednávke v rôznych internetových obchodoch očakávate správu s potvrdením jej prijatia, úhrady, alebo platobné údaje. Sú obchody, ktoré vám nedovolia registrovať sa bez potvrdenia. Že emailová schránka a vy aj naozaj existujete. Aj tu nastáva problém. Zákazník odchádza inam, pretože sa údajov od vás nedočkal. Veľakrát pritom ani len netušia nič o stave expedovania svojich objednávok. Práve pred Vianocami je obdobie, kedy sa k objednávke na internete dostávajú aj ľudia s menšími skúsenosťami. Práve otázka na nedoručený email je to najčastejšie, čo je možné v obchodoch počuť.

Vo viacerých smeroch je tak celoplošné filtrovanie obchodných emailov gmailom problém pre obchody, ktoré nemajú v pozadí IT špecialistov, ktorí sa snažili dostať emailové notifikácie do klasickej schránky.

V konečnom dôsledku, sú to nepozorní zákazníci

Štandardnným súčasným správaním pri očakávanej pošte, je skontrolovať pre každý prípad aj spamové zložky, v prípade Google emailu teda zložku REKLAMY. Je to však často len ignorácia a ľahostajnosť k akejsi zodpovednej kontrole schránky zo strany samotných klientov. Posledná prijatá reklama sa totiž skrátene zobrazuje v označení tejto tretej filtrovanej zložky. Keď pošle rozhnevaný klient snímku plochy s tým, že ten email nikde nevidí. Ani zložku pre spam nikde nevidí. Ani vtedy si neprizná nepozornosť, keď mu pracovník obchodu pošle obrázok so zakrúžkovanou zložkou, ešte aj s viditeľným začiatkom tej dôležitej očakávanej správy.

Zákazníci sú naozaj nepozorní a Google obozretný. On to myslel dobre, žiaľ neráta s tým, že na Slovensku sú príliš pohodlní ľudia. Pre mnohých nič neznamená stráviť celé hodiny sledovaním Facebooku a činností priateľov. Ale problematické je nahliadnuť do jedinej zložky a ušetriť tak krik, nadávky a kritiku voči obchodu. Kým takýto pohľad z pohľadu zákazníka vyznieva zvláštne, pracovníci obchodov žiaľ problém vnímajú inak. Ako príčinu toľkej vyčerpanosti a niekoľkých zlých hodnotení vo fórach za “ignoráciu zákazníka”.

Leave your vote

Comments

0 comments

You may also like

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

Pokračovaním návštevy stránok súhlasíte so zberom cookies viac podrobností

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close